Meteen naar de content
done

30 dagen bedenktijd

done

Gratis verzending

done

2 jaar garantie

done

30 dagen bedenktijd

done

Gratis verzending

done

2 jaar garantie

Bestelling & levering

Bestelling

Om ervoor te zorgen dat we eerlijke prijzen voor onze producten kunnen berekenen, hebben we besloten om de producten rechtstreeks van de leverancier te verzenden. Hierdoor besparen we opslag-, transport- en verpakkingskosten en kunnen we u de producten tegen een eerlijke prijs aanbieden.

Omdat we de producten rechtstreeks van onze leverancier verzenden, bedraagt de gemiddelde levertijd 7-14 werkdagen.

Verzending

De verzending is gratis, deze is geheel op onze kosten.

Levering

Als u een bestelling bij ons heeft geplaatst, kunt u na een paar dagen eenvoudig zien wanneer uw pakket zal aankomen. U ontvangt uw persoonlijke trackingcode per e-mail, waarmee u uw bestelling kunt volgen via onze trackingpartner ParcelsApp. 

Defect product?
Hoe vervelend! Helaas kan het voorkomen dat uw product tijdens het transport beschadigd raakt. In dat geval sturen we altijd kosteloos een nieuw pakket en kunnen we helaas geen geld terugbetalen. Als het product de tweede keer defect aankomt, zullen we u de volledige aankoopprijs terugbetalen.

Als een pakket verloren gaat of om logistieke redenen niet kan worden bezorgd, sturen we altijd een nieuw pakket voordat we doorgaan met ons restitutie- en retourbeleid.

Douanekosten

In sommige gevallen voert de douane een controle uit op de pakketten die aan u worden geleverd. Helaas is deze wetgeving vanaf 1 juli 2021 gewijzigd en hebben we er helaas geen invloed meer op. In sommige gevallen kan de douane een kleine invoerheffing opleggen. Maar maakt u zich geen zorgen! We gaan ervan uit dat dit in 99% van de gevallen niet zal gebeuren.

Niet-acceptatie van pakketten

Wanneer een pakket aan de deur wordt afgeleverd of bij een postkantoor wordt achtergelaten, heeft Zolanza de kosten voor de bezorging van het pakket gedragen. Als het pakket niet wordt geaccepteerd of niet wordt opgehaald bij het postkantoor, wordt het automatisch teruggestuurd naar de leverancier. In dat geval sturen we kosteloos een nieuw pakket naar u op. Als het de tweede keer niet wordt geaccepteerd, behouden we ons het recht voor om € 15 van het bedrag dat u als vergoeding heeft betaald, in te houden.

Bedrijfsadres: Ericssonstraat 2, 5121ML Rijen, Nederland
E-mail: info@zolanza.nl